Friday 27 September 2013

Masalah diriku !!~

assalamualaikum... ini merupakan entry k 3 saya... Hari ini sy ingin berkongsi masalah dengan semua mahkluk di bumi ini !!~ Saya tak faham kenapa post di blog sy menjadi macam ini ?? Mesti korang tak faham jadi macam mana kan ?? Sebenarnya post di blog ini semuanya menjadi rapat-rapat dengan setiap ayat walaupun saya buat dalam perenggan yang berbeza.. Akhirnya setiap perenggan itu bergabung dan menjadikan post saya kelihatan sangat bosan. Saya sudah cuba sedaya upaya bertanyakan kepada semua orang terutamanya roomate saya tentang masalah ini tapi dia juga tidak tahu kenapa !!~ apa patut saya buat ?? Saya harap cikgu Hamzah faham masalah saya... Bukan saya tidak cuba tapi seberapa banyak saya cuba pun ia masih bergabung !!~ Ini bukan salah saya cikgu...Tolong fahami masalah saya ini..^^

1 comment: